A scribble of my mind and heart.....

Saturday, May 16, 2015

SAYA SUKA MENULIS...


Saya suka menulis. Menulis dari hati dan seboleh mungkin cuba mengelak dari melukakan hati orang lain dengan tulisan saya. Dalam berusaha itu... ada juga yang terasa...

Sedih! Sedih bukan sebab marahkan orang yang terasa tu. Sedih sebab dalam berjaga-jaga... saya masih melukakan hati orang.

Saya menulis berdasarkan apa yang saya dengar dan pandangan saya mengenai isu itu. Saya hanya membuat perbandingan tentang bagaimana, walau apapun yang kita cuba lakukan, manusia akan tetap menghukum mengikut pandangan mereka sendiri.

Tidak pernah berniat untuk memperkecilkan sesiapa...

Kepada yang terasa, saya mohon maaf dengan sejujur dan seikhlas hati. Mohon diterima...

Mungkin saya lebih perlu berhati-hati selepas ini....

Photobucket

No comments:

awesome comments