A scribble of my mind and heart.....

Tuesday, October 11, 2011

DECO ART WORKSHOP

Hari Sabtu 8/10/11, ada workshop on roses deco painting organized by Honey Gee. Dulu masa Puan Norana buat kat Sungai Petani, aku tak dapat hadir. Masa tu bulan puasa dan staff aku pulak berenti mengejut sebelum puasa. Jadi...bila ada yang organised new one, aku pun tak melepaskan peluanglah.


Bengkel tu diadakan di Rumah Puspanita Kerian. Pening jugak aku dok bertanya, kat mana lokasi ni, tapi tak ada yang tahu. Cuba google, tapi tak berapa pasti akan kedudukannya, dan aku sendiri, memang tak pernah ke Parit Buntar ni sorang2. Akhirnya...aku pakai ghodong ajer lah. Alhamdulillah...sampai tepat pada masanya...


Ada lebih 7 orang peserta. Soleh mai dengan hubby dia. Yang lain2 dari area tu saja. Dan, ada sorang peserta lelaki...dia dah pernah ikut kelas Puan Norana kat SP.


Practice dulu buat roses on paper, mahirkan stoke nya dulu. Payah jugak rupanya. Nampak Sifu Honey Gee buat macam senang. Tapi puas berhempas pulas jugak la nak menghasilkaan sekuntum pun....

Half way thru...inilah hasilnya.....
Alhamdulillah, manage to complete it on time. Lebih kurang pukul 6 petang, semua orang pun angkat kaki untuk balik. Sebelum tu, sessi bergambar beramai2 sambil tayang hasil keras tangan yang dibuat. Bangga tak terkira...hehehe


No comments:

awesome comments