A scribble of my mind and heart.....

Friday, May 14, 2010

SUDUT KERASTANGAN

Minggu ni terasa nak be creative sket...sket jer, bukan pandai sangat pun...

Key chain
Terasa nak jadi muda, bila jumpa benda kretif camni aku pun nak buat...gantung kat kunci kete. First taim buat masa pi Cameron Highland aritu, tapi jatuh kat mana tah...then aku buat lagi, tapi masa tu tak dapat cari letter A, so aku guna V terbalik, hopefully tak tercicir kat mana2.
Bead Sewing
Dah lama adik aku suruh jahit manik kat lengan baju kurung dia, tapi aku memang hari2 malas tahap gaban, pastu kalau aku jahit pun bukannyer cantik...herot petot, looks 'nice from far'..bila tengok dekat jadi 'far from nice' hehehe.....
Crystal
Ni lak hasil kerastangan selama 6 bulan belajar...la ni dah jarang2 pi kelas, tahap kerajinan dah menurun....:(

2 comments:

NIk Fauziah Nik Hussin said...

waaa...akak cantik lor yang last tu..

Packy @ Mawar Merah said...

Nik...hasilnyer cantik, tapi nak buatnyer naik berpinr bijik mata. Tu yang surrender tu....

awesome comments