A scribble of my mind and heart.....

Sunday, July 10, 2011

JALAN2 BANDUNG- DAY 1


On 6th Julai, baru2 ni aku join grup Dr Ju'a and the gang buat trip ke Bandung. Buat jer muka tak malu nak join...he...he...

Kami bertiga ( aku, Ju'a and Dr Nita) bertolak dari Penang ke KL. Kat sana Dr Lis and Dr Rin join, bertolak dengan MAS ke Bandung pukul 11:20 AM. Touched down pukul 12:50 AM terus ke Hotel Grand Serele

Inilah snapshot of the hotel, jangan tanya aku cost lodging ni...aku tak tau. Aku main ikut jer dan bayar all in jer...

Hotel ni dekat dengan factory outlet yang bertaburan kat tepi2 jalan tu. Pendek kata, memang senang ler nak shopping. Petang jugak kami buat shopping tour...sukat area tu.

Walaupun banyak outlet, tapi kebanyakan baju2 dan items2 sama saja... tak banyak beza. Dan, kebanyakannya, aku tak berkenan. Managed to buy cardigan satu sedangkan kawan2 lain shopping giler. Depa pulak risau tengok aku tak beli apa...:-))

Hehe...dari awal, aku cuma niat nak tengok tempat orang...bukan nak shopping. Tapi dalam takmau2 tu...belilah jugak....

Dah puas shopping, terasa lapar lah pulak, Ju'a bawa makan kat satu Sundanese restorant, namanya Riung Sari...Layout kat dalam semua dari buluh...cantik! Kami makan Gurame Goreng Cili, Pecal, Butter Prawn, Pais dan tah apa2 yang aku tak ingat namanya....



Lepas tu...sambung shopping semula...sampai ke pukul 11 malam. Aku masih belum beli apa2 lagi except for cardigan and T-shirt.


Selesai urusan hari pertama...besoknya, akan dijemput Asep, yang kata Ju'a handsome orangnya...:-))

4 comments:

eni osman said...

salam kak khiroh....kedai yg susun botol botol byk tu mcm botol klorox tu sebenarnya apa dia.....

ju"a said...

ha..ha...handsome? kiut la kak packy he he

Packy @ Mawar Merah said...

Salam Eni...tu perfume refill shop, nak apa brand macam ori, semua ada...

Packy @ Mawar Merah said...

Ju'a..hehe, eh kiut ka...kit plus hensem laaa... Tapi terbukti la ketampanannya tu....

awesome comments