A scribble of my mind and heart.....

Monday, April 19, 2010

MUFFIN COKLAT CIKNA


Aku ni mmg tak berapa rajin masak ( hee..saja tak mau guna perkataan malas), especially kalau ingredients masakan tu payah nak cari dan method nya pun messy sket...pakai kirim salam ler. Aku cuma masak bila rasa nak masak dan yang sempoi2 jer. Tapi aku mmg suka semua yang bercoklat..bercoffee, dan manis...

Selalunya kalau rasa nak makan beli ajer ler...tapi baru ni tengok ada resepi muffin coklat dalam blog Cikna..ie, Story of cooking, food and family tu. Nampak mudah dan bahan2 dia pun within reach jer. Kata Cikna resepi mudah...sambil pejam mata pun boleh buat...tapi masa aku buat, aku tak pejam ler mata...pasai kene tengok resepi (hahaha...).

So...hari ahad, aku pun membaking ler....Hmmm, sedapnyer, buat kudap-kudapan mak aku and family. Sapa nak resepi, klik kat sini.

2 comments:

Watierman said...

Salam Dik....Alahai dah nak hilang customer la macam ni...dia dah start enjin rajin....masak...hehehe Akak gurau jer....nak juga rasa muffin cik na tu!

psst...hari Ahad lalu depan kedai....tutup sebab Ahad kan...!!

Packy @ Mawar Merah said...

Salam Kak Watie...hee, jaga2, nanti abis order kak saya overtake...hahaha, alahai kak! enjin tu selalu tersentot jer, kalau rajin pun staun 2 kali, hari raya jer..kik..kik..kik..

Alahai...naper lalu ari ahad, lalu ler weekdays kat situ...mesti bleh singgah...next time jangan lupa tau.

awesome comments