A scribble of my mind and heart.....

Monday, January 14, 2013

CIK PEAH LAWA

Kenalkan, ini Cik Peah Lawa. Itu nama yang saya dan staff saya gelarkan dia. Tak taulah tuan dia panggil dia apa? Kucing ni rasanya dari kampung belakang kedai, yang selalu datang menumpang makan. Kalau mai tu... selalunya akan merengek depan pintu kedai macam ni lah.



Saya akan bagi dia masuk, dan dia makan kibbles yang saya letak tepi pintu. Selalunya lepas makan, dia akan merengek depan pintu minta keluar. Mudah melayan dia...

Tapi lately, kadang2 dia takmo balik. Puas saya buka pintu suruh dia balik. Tapi dia buat 'no he' jer. Siap bergolek manja kat atas lantai macam kat bawah...


Ramai yang berkenan dengan Cik Peah ni... seriau jugak ada yang tangkap dia bawa balik. Saya pun kadang2 rasa nak bawa balik jer... ngee...


Photobucket

No comments:

awesome comments