A scribble of my mind and heart.....

Tuesday, June 5, 2012

HIJAB LAGIIIII....



Terjumpa gambar ni while surfing the net. Hmm... siap pakai loud speaker lagi. Terasa juga kat hati nie... yelah, hijab akupun tak berapa complete lagi. Masih ada yang perlu diperbaiki di sana sini.

Bila bercakap bab bertudung mengikut garis-panduan ni, aku paling lemah bab pakai stocking and hand sock. Tak selesa dan mudah lupa. Entah berapa pasang dah aku beli, ada yang hilang, ada yang tinggal sebelah... yang miss placed. Bila taim nak pakai jer, terkial-kial cari... last2 tak pakai langsung. Astaghfirullah! Aku tau aku teruk. Namun aku sedang berusaha untuk memperbaiki diri aku. Semoga niat aku ni dipermudahkan olehnya.

Yang pasti, aku taklah pakai macam kartun kat bawah nie...


Alhamdulillah! Aku taklah termasuk dalam kategori berpakaian macam ni. mungkin sebab aku dah tua. Kalau masih muda trang3x, tengah seronok bereksperiment dengan fesyen, macam2 pun tergamak dipakai. La ni, fesyen macam ni, dah jadi pemandangan biasa kat mana-mana. Kadang-kadang, mata kita sendiripun malu nak melihatnya. Bertudung tetapi seksi, bertudung tetapi....( malas nak cakap).


Apa-apapun, jom kita sama2 berubah! Moga kita sama-sama menjadi lebih baik hendaknya... Ameeeenn!



Photobucket

No comments:

awesome comments