A scribble of my mind and heart.....

Monday, August 2, 2010

MY CATS AGAIN...

Hmm...dah lama tak tulis tentang my cats, berkurang...bertambah...pi mai..pi balik...jumlahnya masih lebih kurang sama. Mustafa, baby dan Awang Malas...gone missing in action. Lepas tu ada ler kitten yang diberanakkan kat situ, satu ibu 4 ekor...tapi ada yang mati, yang bertahannya cuma 2-3 ekor, nama2 yang kami boh tu, Putih, Comel dan sekor lagi tak tau dah nak bagi nama apa.

Then ada orang buang kittens kat depan kedai aku, kesian! Tak sampai hati nak biar, sebab kereta lalu lalang...then ada banyak anjing berkeliaran. So aku kutip bawa balik 2 ekor, aku namakan Tat dan Black....



Ini TAT. Terjelir lidah kalau tidoq.


Ini Bkack...dia ni sangat2 playfull, kalau tak tidoq jangan harap nak snap gambaq dia.

Nonet pula makin malas...kalau tidoq dari malam ke pagi...makan, then tidoq balik sampai petang. Lepas tu keluar jenjalan...kadang2 puas keloi tak balik. Selagi dia tak balik Mak aku takleh tidoq...dia akan suruh aku panggil lagi. Kadang2 sampai pukui 1 malam pun masih dok keloi Nonet...selalunya dia akan balik jugak. Nonet ni memang tak buleh nampak beg atau kotak, dia selalunya sibuk nak masuk dalam...macam kat bawah nie..


No comments:

awesome comments