A scribble of my mind and heart.....

Tuesday, March 6, 2012

KUCING


Hari ni Zaleha Arif post gambar ni kat fb aku.
So far, dah well known lah kat semua yang aku memang suka kucing.
Gambar ni macam Nonet aku yang hilang, tapi dia tak spotted cam ni
besaq nilah masa aku jumpa dia kat depan kedai...
Garang! Asyik nak gigit orang.
Tapi, dia dah hilanggggg...dah dua tahun kut....

/omg

Really terasa kehilangan Nonet, sebab aku sayang sangat kat dia,
lepas tu...aku dah serik nak sayang kucing macam mana aku sayang Nonet,
Tapi still bela kucing jugak la.

Tahun lepas saja, banyak kucing yang mati dan hilang...
antaranya, Black, Siti Payung, Jebon, Cik Manis, Tat, Mat Jasin, Tonet, Oyen kecik
Cik Putih dan beberapa ekor anak kucing yang tak sempat dinamakan.

Sedih tu memang sedih...sebab bela depa sejak kitten,
tapi kesedihan tu... dah mampu aku tangani, tak ler nangis teruk macam dulu...:D


No comments:

awesome comments